een paar van mijn muisjes

Hier kun je alles over jouw dier(en) vertellen.

Plaats reactie
paardkirsten
Berichten: 4
Lid geworden op: 06-08-2013 14:27

een paar van mijn muisjes

Bericht door paardkirsten » 07-08-2013 10:31

haaai iedereen,

ik heb zelf 8 muisjes waarvan 6 jonkies die ik gefokt heb, hier wil ik wat gaan vertellen over die jonkies

Op 22 april in de avond zijn ze geboren, 7 stuks. Hun moeder verzorgde ze goed. Na 2 weken hadden ze een vachtje. We merkten dat er 1tje wat kleiner was als de rest. En echt het zal je verbasen wat er met dat beestje is gebeurt. goed, nu verder. We begonnen met oppakken. Niet lang daarna begonnen ze te lopen omdat hun oogjes en oortjes waren opengegaan. De springertijd was begonnen. Maar, niet lang daarna, stierf een muisje. NIet het achterblijfertje, maar eentje had longontsteking. De achterblijfer had het ook gekregen. Die is toen aan de antibiotika gegaan.
NU zijn ze mooi groot geworden.
NU nog een klein verhaaltje over dat achterblijfertje,, want dat is het bijzonderste muisje uit het nest

Ukkie:

ukkie is de achterblijfer. toen de andere ong 20 gram wogen woog zij nog maar 5 gr. Maar nu, je gelooft je oren niet. Zie je helemaal NIETS meer van dat ze een achterblijfertje is. Ze is even groot als de rest, en weegt ook even veel. En dat is gekomen omdat zij is bijgevoed.

Nou, dit zijn mijn verhaaltjes voor nu. Ik post straks nog wel wat verhaaltejs
Waar een wil is, is een weg.

Plaats reactie