Kitten eet hondenbrokken

hier kunt u nieuws plaatsen wat er in de wereld gebeurt,en graag met ons wilt bespreken

Plaats reactie
sammetje1969
Berichten: 1
Lid geworden op: 18-01-2014 16:16

Kitten eet hondenbrokken

Bericht door sammetje1969 » 18-01-2014 16:23

Hallo ik heb een 6jaar oude superlieve Cocker Spaniel,en sinds oktober hebben we een kitten bijgenomen een mixje van huis/tuin en keuken en Main Coon! Alles gaat super met die 2 zijn beste vriendjes en onze hond voedt het kitten netjes op. 1probleem ondanks dat ze genoeg brokjes in haar bakje heeft gaat mevrouw toch brokken van de hond opeten,mijn vraag.....is dit heel erg? :grin:

daisy2007
Berichten: 1
Lid geworden op: 18-10-2013 14:18

Re: Kitten eet hondenbrokken

Bericht door daisy2007 » 21-01-2014 16:16

sammetje1969 schreef:Hallo ik heb een 6jaar oude superlieve Cocker Spaniel,en sinds oktober hebben we een kitten bijgenomen een mixje van huis/tuin en keuken en Main Coon! Alles gaat super met die 2 zijn beste vriendjes en onze hond voedt het kitten netjes op. 1probleem ondanks dat ze genoeg brokjes in haar bakje heeft gaat mevrouw toch brokken van de hond opeten,mijn vraag.....is dit heel erg? :grin:
Hoi
een hond mag wel kattenvoer eten, maar andersom niet, dan zal de kat op den duur tekorten oplopen, want want de samenstelling van kattenvoer is heel anders.
ik zou het niet te vaak laten gebeuren
Groetjes en een pootje van Daisy

www.dierenarts-dierenkliniek.nl

Plaats reactie