Prijzen trimsalons

hier kun je een poll plaatsen of een discussie voeren

Plaats reactie
Hanneke
Site Admin
Berichten: 992
Lid geworden op: 20-01-2011 11:50

Prijzen trimsalons

Bericht door Hanneke » 01-03-2011 17:56

Wat vind jij een gediplomeerde trimster mag een goed prijs rekenen voor zijn/haar kwaliteit
Afbeelding

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Re: Prijzen trimsalons

Bericht door cindy0407 » 01-03-2011 19:41

Hanneke schreef:Wat vind jij een gediplomeerde trimster mag een goed prijs rekenen voor zijn/haar kwaliteit
:ll: goeie vraag hanneke! heb gestemd!
ik vind t duur..wat ik zelf kan daar betaal ik liever niet voor..
het is wel veel werk met zo,n vachtje als rocco en de nodige haren die eraf komen geeft wel veel rommel..maja ik kan t zelf dus....

wat bedoel je eigelijk met goede prijs?...kijk een dierenarts is ook gediplomeerd,maar daar verschillen de prijzen ook dramatisch in dat vind ik belachelijk. dat zou ik ook vinden bij een trimsalon..is een betaalbare trimsalon slechter dan misschien een duurdere chiquere trimsalon?

Hanneke
Site Admin
Berichten: 992
Lid geworden op: 20-01-2011 11:50

Bericht door Hanneke » 02-03-2011 19:42

Ik bedoel dus een 'normale'prijs.

Een beunhaas en die zijn er veel :wink: die vragen 15 euro voor een klein hondje, 25 voor een middelmaat en 35 voor een grote bijvoorbeeld.

Een gediplomeerde trimmer, die belasting betaald enzo die kan echt niet deze prijzen gaan rekenen, dan ben je een aantal uren bezig voor een paar euro per uur..

De vraag is eigenlijk zou jij wat geld neertellen voor een goede juiste vachtbehandeling, en vind je het normaal of laat je het liever een beunhaas doen of zelf.

Ik krijg nu al te horen; :shock: zo jij bent duur, en dan ben ik dit jaar maar 2 euro per hondje omhoog gegaan.

En dan reken je dat er 20% naar de belasting gaat, je stroom water en materiaal kosten gaan e rook nog af (shampoo's, scharen en scheerkoppen slijpen, en aanschaf nieuw materiaal)
Dan houd je van die 40-50 euro voor een bomomer, uiteindelijk mischien 25-30 euro over, en daar werk je 2,5 uur voor.
Wat is dan nog je uurloon?

Begrijp je?
Afbeelding

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 06-03-2011 12:35

ja ik begrijp het.. dus je baalt eigelijk van de goedkopere concurentie omdat jij niet van plan bent om zo hard te werken voor een paar euro per uur.. :wink: toch?

ik vind het eigelijk wel rieeel dat je voor een kleiner hondje met weinig haar bv minder betaald dan een hondje met veel haar.....daar zit toch wel prijsverschil in neem ik aan..er zit aan het ene hondje nou eenmaal meer werk aan als aan het ander hondje ongeacht of tie nu groot,middelgroot is of klein..

ik begrijp dat je veel onkosten heb aan je matriaal e.d maar als een ''beunhaas''mijn kleine rocco NETJES kan knippen enz voor 15 euro dan ga ik niet naar iemand anders waar ik het dubbele moet betalen..
ben ik niet tevreden met het resultaat want meestal geld ook nog goedkoop is duurkoop :roll: dan zou ik wel verder kijken en daar niet meer naar terugggaan ookal was het maar 15 euro..
ik denk dat heel veel mensen in deze toch al dure tijden meer rondkijken of het ergens ook goedkoper kan..en dat is met alles zo..
ik deed dat vroeger nooit maar nu kan ik enorm balen als ik iets gekocht heb wat blijkt de andere week in de reclame te zijn of in een andere winkel goedkoper..maar dat is misschien een goed onderwerp voor een andere discussie :wink:

Plaats reactie