wat ik nu weer lees op hondenpage!!!

Hier kun je alles vertellen, onzin ,serieus, grappig droevig het maakt niet uit

Plaats reactie
cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

wat ik nu weer lees op hondenpage!!!

Bericht door cindy0407 » 24-02-2011 20:49

nu lees ik weeral wat!! en ik kan niet reageren want heb een ban op hondenpage :fl:

een gast vertelt.......

Lydia (Gast)
Hallo allemaal,

Onze hond is nu ongeveer 5 jaar en heeft HD. Niet een ernstige vorm, maar je kan het met lopen wel zien. Nu is ze loops, en is de hond van de buren langs geweest.. En ja hoor! Ze is dragend!

Nu mijn vraag; moeten we haar puppy's laten krijgen? En kan dit zonder dat zij gevaar loopt?
Of is het beter om een prikje te halen, zodat de zwangerschap wordt stopgezet?

Ik weet er geen raad mee, en mijn man ook niet. Puppy's zijn altijd leuk en lief en noem maar op, maar de kans dat zij ook HD krijgen, is reeël aanwezig. Daarbij, wordt het abosluut een bastaard, want zij is een mooie golden retriever en de buurhond is een Duitse Dog.

Graag een reactie!
M.v.g.
Lydia

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 24-02-2011 20:52

he dit is weer zo,n verhaal waar ik zo graag op zou willen reageren :evil: en dan zou ik waarschijnlijk weer een ban krijgen :roll:
maar vind haar verhaal echt niet normaal hoor! misschien dat karin haar ff kan vragen waar ze mee bezig is :fo:
nou worden er straks weer onschuldige pupjes vermoord omdat het baasje zelf zo laks is geweest!! :evil:
of ze laat de pupjes geboren worden met alle gevolgen nadien... :cry:

fortuna
topper
Berichten: 264
Lid geworden op: 26-01-2011 17:47

Bericht door fortuna » 24-02-2011 21:15

ik heb deze week al een paar flinke aanvaringen gehad op HP,dus ik hou me maar ff koest.als ik 1x teveel mijn muil opentrek lig ik er zo weer af,en dan voorgoed.
met een proxyserver kun je gewoon reageren.op mijn forum leg ik ook heel duidelijk uit hoe dat moet(veel verschoppelingen daar).maarre...de forumleden kennende,krijgt die vrouw al een hoop gezeik over zich heen,niet nodig dat ik daar nog wat aan toevoeg :wink:
Afbeelding

fortuna
topper
Berichten: 264
Lid geworden op: 26-01-2011 17:47

Bericht door fortuna » 24-02-2011 21:24

nou,speciaal voor jou het topic gezocht,en gereageerd:weg laten halen,en meteen steriliseren,dan weet je zeker dat het nooit meer gebeurd.hoe kun je zo onnadenkend zijn om dit te laten gebeuren?
als je al weet dat ze dragend is,ben je veel te laat voor een prik,dat had meteen de volgende dag gemoeten.dat er een ongelukje gebeurd is al erg zat,maar dat je wacht tot ze dragend is,vind ik onbegrijpelijk
Afbeelding

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 24-02-2011 21:35

maar ze praat ook zo laks JA DE HOND VAN DE BUREN KWAM FF OP BEZOEK nou ja!!!!!!!!! vind t erg dat de pups nu worden doodgemaakt..echt verschrikkelijk wat een dom mens!!
altijd door de fouten van de mens..een duitse dog op een golden retriever..als je weet dat je hond loops is hou je toch elke reu bij haar weg :evil: en je weet dondersgoed dat je een hond met hd niet moet laten dekken..ze doet net of ze het allemaal niet zo goed weet! pupjes zijn zo schattig en lief pfffffff
kbegrijp t gewoon niet.

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 24-02-2011 21:38

fortuna schreef:nou,speciaal voor jou het topic gezocht,en gereageerd:weg laten halen,en meteen steriliseren,dan weet je zeker dat het nooit meer gebeurd.hoe kun je zo onnadenkend zijn om dit te laten gebeuren?
als je al weet dat ze dragend is,ben je veel te laat voor een prik,dat had meteen de volgende dag gemoeten.dat er een ongelukje gebeurd is al erg zat,maar dat je wacht tot ze dragend is,vind ik onbegrijpelijk
ja jij kan het ook niet laten he :wink: 8-) tis toch te belachelijk voor woorden.

Plaats reactie