Miserie, miserie, miserie

Hier kun je alles vertellen, onzin ,serieus, grappig droevig het maakt niet uit

Plaats reactie
Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Miserie, miserie, miserie

Bericht door Vicky » 10-02-2011 16:26

Zaterdag belt Kim mij op om te zeggen dat hij stilgevallen was met onze Nissan Micra.

Hij de VTB gebeld en de auto werd naar de garage gesleept en Kim werd netjes aan de deur afgezet.

Op maandag kregen we telefoon van de garage wat er juist aan de hand was: mazoutpomp en injectoren stuk.

Als we dat moesten laten maken waren we 3 300 euro kwijt. De auto had ook een smeerbeurt nodig en een nieuwe distributieriem.
Dan waren ongeveer een 4 000 euro kwijt.

Wij in de namiddag met ons fietske naar de garage want Kim had al gezegd dat hij dat niet meer liet maken.

We zouden daar eens kijken of er een tweedehands naar onze zin zou staan.

Gelukkig hebben we er 1 gevonden: het is een Citroën Picasso geworden.

Maar ja, nu moeten we dus deze auto ook terug gaan afbetalen.

Met pijn in het hart heb ik daarom aan de fokker van Rakhan laten weten dat we voorlopig geen nieuw kitten nemen want het moet ook financieel allemaal haalbaar blijven.
Als er hier ééntje wegvalt van de dieren dan gaan we zeker terug een Pixie-Bobje nemen.

Ondertussen heb ik er van mijn tante wel een Brits Korthaar bij omdat al haar andere poezen bloedgroep A hebben en Nessa heeft B.
Haar dekkater heeft ook A met gevolg dat als ze Nessa zou houden ze nog een kater moest gaan bijkopen met de bloedgroep B.
Zij heeft namelijk een cattery in dit ras.

Ik heb haar gezegd dat ik Nessa zou overnemen (toen was dat met onze auto nog niet gebeurd) als ik met haar af en toe een nestje zou mogen kweken.

Nu ga ik waarschijnlijk veel mensen tegen hun kar rijden omdat er zoveel katten in het asiel zitten maar het is altijd een droom van mij geweest om een cattery te hebben.

Het zal een heel bescheiden cattery worden met max. op termijn 2 poezen.
Ik wil er geen fokkerij van maken.

En zo blijven de problemen maar bezig...

fortuna
topper
Berichten: 264
Lid geworden op: 26-01-2011 17:47

Bericht door fortuna » 10-02-2011 18:10

iedereen maakt toch zelf uit wat hij/zij doet?als dat jouw droom is,doe dat dan!!!ga ervoor.
ja,er zitten genoeg katten in het asiel,maar dat zijn zelden raskatten.de kittens die bij jou geboren gaan worden,zijn voor een andere doelgroep.
Afbeelding

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 11-02-2011 07:04

:lol: :lol: :lol: :lol:

Hanneke
Site Admin
Berichten: 992
Lid geworden op: 20-01-2011 11:50

Bericht door Hanneke » 11-02-2011 09:59

Gelijk heb je hoor, als jij dat graag wil en de mogelijkheid is er DOEN!

Natuurlijk zitten er genoeg katten in het asiel, er zitten ook genoeg honden in het asiel maar er worden nog steed shonden gefokt!

Ik ben er benieuwd als ze gedekt wordt en naar de kittens enz, en een foto van haar!! :grin:
Afbeelding

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 11-02-2011 16:31

Heb net foto's geplaatst

Plaats reactie