Chat topic

Hier kun je alles vertellen, onzin ,serieus, grappig droevig het maakt niet uit

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 20-05-2011 11:45

daantje schreef:hoi cindy je kijkt op de site in dit geval animalinneed.com
en dan kijk jje bij de honden welke jou aanspreekt .
dan doe je een mailtje naar de contact persoon en je betaald inderdaad een x bedrag per maand wat je zelf bepaald hoeveel . ik betaal voor allebei de honden (Bengel en Jerry ) eerst Yuri 10 euro per maand . per hond .
als er iets te vertellen is hoor je dat er gaan regelmatig mensen van het forum naar het asiel of om te helpen of voor een vlucht en die maken foto` en /of filmpjes.
ben jezelf ook welleens naar het asiel gegaan?..ik vind t ook erg mooi dat jij dit doet..

daantje
kletst al aardig mee
Berichten: 160
Lid geworden op: 04-02-2011 18:24

Bericht door daantje » 20-05-2011 16:11

Nee ben zelf nooit naar het asiel geweest .ga voor geen goud in een vliegtuig !
en mijn man zou het wel willen met de camper maar dat zie ik niet zitten.
ik weet van me zelf dat ik er dan met 1 naar toe ga en met meerdere terug wil . dus eigenlijk uit pure zelfbescherming doe ik dat maar niet .
Wat je zegt Hanneke is ook wel zo maar voor mij is het helpen op deze manier ook helpen .

Yuri heb ik op afstand geadopteerd omdat hij samen met Glenn in spanje op de snelweg is gevonden en hij vanwege zijn karakter ( erg dominant en niet met kind of andere dieren )niet naar nederland kon
en ik op deze manier toch iets voor Glenn zijn maatje wilde betekenen.

Jerry heb ik uitgekozen omdat de naam Jerry ook onlosmakelijk is verbonden met onze Glenn. het was de persoon Jerry die bij ons het huisbezoek heeft gedaan en ons goed heeft bevonden als nieuwe baasjes voor Glenn. Waar wij hem nog steeds heel dankbaar voor zijn en ook nog steeds contact mee hebben .

Bengel omdat hij heeeel erg lijkt op mijn allereerste hond Astrid die toen ik 4 was is doodgereden door onze melkboer omdat ze altijd naar zijn banden hapte. ik was nog klein maar ben haar nooit vergeten en toen ik Bengel op de foto zag zag ik haar .dus je ziet alle drie heeft zo zijn reden waarom ik hun heb uit gekozen
Afbeelding


In het leven zijn er momenten dat je iemand heel erg mist , die iemand zou je uit je dromen willen laten op staan om vervolgens stevig vast te kunnen houden!

Hanneke
Site Admin
Berichten: 992
Lid geworden op: 20-01-2011 11:50

Bericht door Hanneke » 16-06-2011 19:54

en hoe is het met jullie?
Nog wat leuks meegemaakt?

Ik ben afgelopen zondag naar Artis geweest, wat een lelijke dierentuin zeg!
Zonde van het geld.
De dieren zitten in veeeel te kleine sombere verblijven.
Ik vond de meeste erg kaal, verouderd, jammer!
Zeker het aqarium gedeelte was egr vies, je kon door het glas geen vis zien zwemmen, het glas was harstikke groen, en in sommige delen was het water zo vies/donker dat je niets zag.

Ook was er nergens in het park normaal eten te verkrijgen.
De keuzes waren pannenkoeken, broodje worst van unox of een tosti...
Uiteindelijk ergens een broodje gezond gevonden, was niet lekker.
Ik ga er niet meer heen :evil:
Afbeelding

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 16-06-2011 21:57

ow echt waar artis zo,n slechte dierentuin? :???:
weet je wat leuk is hanneke dierenpark beeske bergen..daar zie je de dieren van heel dichtbij ze hebben de ruimte dus je ziet ze meer bewegen in hun eigen leefsomgeving..overal zijn tentjes waar je kan eten..
je kan kiezen of je met de boot gaat de bus of met je eigen auto of lopen..

wij hebben toen gelopen dan zie je veel meer..alleen met de auto zijn de giraffen enz weer heelll dichtbij..
we gaan binnenkort weer en dan weer de looproute..

Hanneke
Site Admin
Berichten: 992
Lid geworden op: 20-01-2011 11:50

Bericht door Hanneke » 21-06-2011 20:13

beekse bergen is zeker een hele leuke dierentuin!
En hier vlakbij! We zijn er niet zo lang geleden nog geweest, het is een mooi park goed onderhouden ruime verblijven enz.
Daar gaan we zo'n 2 keer per jaar wel heen.
Afbeelding

jennie
topper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-01-2011 22:14

Bericht door jennie » 21-06-2011 20:26

Wij zijn ook echt fan van de beekse bergen. Ben er duizenden keren geweest en een voordeel het het vlakbij is.

We hebben meegedaan aan de C1000 actie en kunnen 35 euro besteden aan een uitje. Daarvoor gaan we dus naar de Beekse Bergen.

Maarre Cindy, je kan ze alle 3 doen, doen wij ook altijd. Eerst met de auto door het park, halverwege stappen we op de parkeerplaats uit en wandelen het stuk en pakken dan ook de boot. En als we dat gedaan hebben, stappen we weer in de auto voor de rest.
Ook kun je hem met de bus doen, maar vind zelf met de auto rijden leuker. Zo leuk dat we hem wel eens 2 keer achter mekaar hebben gereden! :lol:
Afbeelding

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 21-06-2011 20:29

:ll: ow dat wist ik helemaal niet joh..dacht al als je met de auto gaat ben je er wel snel doorheen :???:
maar denk toch dat we weer gaan lopen de volgende keer.. :wink:

het is een hele leuke dierentuin ja..toen we naar de apen gingen kijken die gevoerd werden kwamen ze 1 voor 1 naar buiten,en 1 aap liep met zijn handen voor zijn ogen naar buiten! dat was grappig..zo van ik wil het publiek niet zien! zulke slimme dieren..ik en de kinderen hebben het er nog welleens over en moeten we weer lachen.. :-)

Hanneke
Site Admin
Berichten: 992
Lid geworden op: 20-01-2011 11:50

Bericht door Hanneke » 21-06-2011 20:51

:lol: zie die aap al lopen!
Ik wist dat ook helemaal niet, dat je met de auto kon en dan toch nog kon lopen.
Ik dacht dat je inderdaad dan alleen maar met de auto kon en niet meer eruit, tot het einde van de dierentuin.

Maar dan gaan we toch een keer met z'n allen :wink: :grin:
Afbeelding

Hanneke
Site Admin
Berichten: 992
Lid geworden op: 20-01-2011 11:50

Bericht door Hanneke » 29-06-2011 20:27

Vanmorgen weer een engelse cocker mooi gemaakt, baasje was super anthousiast, en mijn hondje van vanmiddag viel uit de auto van de kalnt was stuk.

En heb vandaag ruzie gemaakt met mijn schoonouders :oops:
Afbeelding

jennie
topper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-01-2011 22:14

Bericht door jennie » 29-06-2011 22:07

Ruzie gemaakt met schoonouders??? Foei Hanneke, die moet je in ere houden!! :lol:

Vandaag ook gewerkt. Een king charles spaniel en een boomer kaal geschoren. En een kruising pekinees uitgewolt en bijgewerkt.
Afbeelding

Plaats reactie