Even klagen

Hier kun je alles vertellen, onzin ,serieus, grappig droevig het maakt niet uit

jennie
topper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-01-2011 22:14

Bericht door jennie » 01-02-2011 10:40

cindy0407 schreef:dus omdat je met je man woont krijg jij geen hulp meer omdat hij het werk zou kunnen doen wat jij niet meer kan??
Inderdaad! Terwijl ik hoor dat mijn hulp ergens poetst bij mensen, zij kan niet, maar hij weet niets in huis maar kan het wel (hij is gezond) en die krijgen gewoon hulp. En dat omdat ze al iets ouder zijn.... :evil: Ze zijn gewoon gepensioneerd en heel de dag thuis, terwijl mijn man gewoon fultime werkt!

@Hanneke, zwart is behoorlijk duur. Die vragen tegenwoordig 15-17,50 euro per uur.Als ik die iedere week zeker voor zo'n 3-4 uur moet laten komen....
Afbeelding

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 01-02-2011 12:05

er had vanmorgen een vogel op mijn jas gepoept :sch:
en ik was nog wel op de fiets!!!!!
kwam aan bij de peuterspeelzaal..mijn dochtertje zegt mama zit iets op je jas!..gelukkig had ik me capuchon op voor de kou!!GrRrRrRr :bs:
wat kunnen die toch mikken he die beesten!! gatsie hoor...

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 01-02-2011 12:08

owja wil ook nog wel even klagen over de dokter! dan betaal ik zoveel aan cz en als ik dan een afspraak wil moet ik een week wachten??? is dat bij jullie ook?? dan wil ik bv een moedervlek na laten kijken..dan zegt ze dinsdags al dat gaat niet meer van de week dan word volgende week :og:

terwijl ik bijna nooit naar de dokter ga......
vroeger belde je sochtends en kon je smiddags terecht maar nu........ :x

jennie
topper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-01-2011 22:14

Bericht door jennie » 01-02-2011 17:34

Hier hetzelfde.
Ik kan vaak ook niet terecht bij mijn huisarts, dan zeggen ze misschien is er morgen plaats. Terwijl je meteen 's morgens vroeg als je kunt bellen al belt. En een afspraak voor de volgende dag mag je niet maken, nee moet je de volgende dag weer 's morgens bellen zodra hun bereikbaar zijn.
Ik ga ook nooit en zeker niet meer sinds ik die onzin al een paar keer heb gehad. Als ik naar de dokter moet, is het niet voor iets onbenulligs. Ik ga pas als het echt niet anders kan.

Loop nu al 5 weken met flinke pijn aan/bij mijn nier, dat ik soms niet kan slapen van de pijn. Maar ga echt niet naar de huisarts meer. Heb het uiteindelijk vandaag aan mijn longarts vertelt en die heeft nu een bloedonderzoek ernaar laten doen.
Afbeelding

fortuna
topper
Berichten: 264
Lid geworden op: 26-01-2011 17:47

Bericht door fortuna » 01-02-2011 18:14

ik wil even klagen over die labrador,die vanmorgen mijn hond aanviel,waardoor er een mega-vechtpartij ontstond :x
Afbeelding

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 09-02-2011 09:23

waarom mensen met een hond een blokje omlopen als ze bailey zien!
gisteren was het zo mooi weer..lekker wezen wandelen op het gemakje..stokjes gooien..maar er liep een vrouw met herdershond achter mij aan..
en als ik stopte..stopte zij ook..zo,n 15 meter achter mij..ik had het gevoel dat ik werd gepushed om door te lopen..
dan wachtte ze weer netzolang tot ik klaar was met stokjes gooien en als ik dan verder liep,liep zij ook door..
tot ik bij een watertje kwam wat bailey zo leuk vind..ik dacht ja nu kan je het vergeten ik loop niet door nu ik blijf hier een tijdje!mijn hond vind dit leuk..was ze steeds zo naar mij aan het kijken..tot ze het beu was denk ik en heel het stuk terugliep met haar hond..in plaats van het rondje af te maken want het stuk loopt in een rondje wat je zo af kan lopen..

ze wou niet langs mijn hond..vind dat zo stom!!bailey is zo lief!! vind dat ze vaak benadeeld word op haar uiterlijk..het gebeurt heel vaak dat mensen helemaal aan de kant gaan staan of zelfs oversteken als ze mij met bailey zien.. :evil: het is zelfs al gebeurt dat een meneer zijn chihuahua oppakte toen wij langs liepen.

Janneke
kletst al aardig mee
Berichten: 166
Lid geworden op: 27-01-2011 09:37

Bericht door Janneke » 09-02-2011 10:46

Heel herkenbaar, jij ziet tenminste nog baasjes met een hond :roll:

Als wij gaan lopen met onze honden en die van de Kids, we lopen dan met 4 engelse bulldogs, een ambull en een amstaff dan zien we geen hond in de wijde omtrek :evil:

Als ik alleen met die 4 van ons loop, is het gelukkig anders, de mensen kennen ze en Aragorn al vanaf pup dus dat valt mee.
Maar inderdaad, ze worden op hun uiterlijk beoordeeld, heel dom!

groetjes
Groetjes, Janny

en de honden, katten, varkentjes, kippen en hanen


R.I.P. Aragorn 28-01-2007/22-02-2011
R.I.P. Elmo 03-12-2009/18-06-2011

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 09-02-2011 11:15

ja of ze roepen van ver '' die is wel lief toch??''zodat ze ''veilig'' met hun hond langs kunnen..
als ze niet lief was zou ik haar toch nooit los laten lopen..
en kdoe haar altijd vast als iemand anders zijn hond ook vast heeft..maja dat zal altijd zo blijven denk ik..en alleen maar erger worden naarmate bailey ouder word..
zou het erg vinden als op den duur de mensen hun hond niet met mijn hond zouden durven laten spelen...want tja hoe blijft ze dan sociaal..
ik denk dat het in de grote stad misschien niet zo erg is..maar hier in terneuzen nou nou...

daantje
kletst al aardig mee
Berichten: 160
Lid geworden op: 04-02-2011 18:24

Bericht door daantje » 09-02-2011 14:48

wil ook ff klagen op dat lijf van mij wat steeds niet doet wat ik wil en ik wil zoveel ! Vooral "normaal "zijn en alles weer kunnen wat ik zou willen .
zou het wel in willen ruilen maar ja dat gaat helaas niet.
Afbeelding


In het leven zijn er momenten dat je iemand heel erg mist , die iemand zou je uit je dromen willen laten op staan om vervolgens stevig vast te kunnen houden!

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 09-02-2011 15:26

daantje schreef:wil ook ff klagen op dat lijf van mij wat steeds niet doet wat ik wil en ik wil zoveel ! Vooral "normaal "zijn en alles weer kunnen wat ik zou willen .
zou het wel in willen ruilen maar ja dat gaat helaas niet.
idem :cry: het is altijd erg als je niet kan doen wat je zo graag zou willen en dan het liefst pijnloos..

Plaats reactie