onze Garfield

alles wat je wilt weten of vertellen over je kat/poes
Plaats reactie
daantje
kletst al aardig mee
Berichten: 160
Lid geworden op: 04-02-2011 18:24

onze Garfield

Bericht door daantje » 22-12-2012 16:16

sindss de herfst vakantie is mijn lang gekoesterde wens in vervulling :
een rooie kat!. heb 6 jaar geleden ook een rooie gehad maar die werd doodgereden. het verlangen bleef ondanks dat ik al 2 katten heb .
dus eindelijk mag ik hem aan jullie voorstellen Garfield:
Afbeelding toen net 9 weken oud en voor het eerst thuis .


Afbeelding Garfield die vind dat er genoeg op de laptop is gewerkt .



Afbeelding en Garfield nu heerlijk het kussen van de hond ingepikt
Afbeelding


In het leven zijn er momenten dat je iemand heel erg mist , die iemand zou je uit je dromen willen laten op staan om vervolgens stevig vast te kunnen houden!

daantje
kletst al aardig mee
Berichten: 160
Lid geworden op: 04-02-2011 18:24

Bericht door daantje » 22-12-2012 16:52

hij is geboren zoals wij het noemen met zijn middelvinger de lucht in . heeft overal lak aan doet waar ie zin in heeft en dat is de hond lekker dwars zitten , de andere katten uitdagen tot spelen (die zijn beiden 8) .overal aan en op zitten, is gek op een pak chocomelk want dan krijgt hij het lipje om mee te spelen . is helemaal lijp van friet die jat ie als je niet uit kijkt van je bord . maar ook is hij vooral lief. en net als ik heerlijk prettig gestoord.met de hond Glenn gaat ie steeds beter om daagt hem uit maar gaat er de laatste tijd ook gezellig bij liggen
Afbeelding
Afbeelding


In het leven zijn er momenten dat je iemand heel erg mist , die iemand zou je uit je dromen willen laten op staan om vervolgens stevig vast te kunnen houden!

Hanneke
Site Admin
Berichten: 992
Lid geworden op: 20-01-2011 11:50

Bericht door Hanneke » 27-12-2012 09:15

:lol: een eigenwijsje dus.
Erg leuk! :wink:
Afbeelding

Plaats reactie