Noodasiel Lommel België

Hier komen dieren te staan die op zoek zijn naar een nieuw baasje

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Noodasiel Lommel België

Bericht door Vicky » 28-01-2011 07:00

Onze gegevens

Onze mailbox

Voor al uw vragen, voorstellen, reacties, verhalen, enzovoort mailt u ons op:

noodasielnoordlimburg@gmail.com

Ons telefoonnummer:

Lommel (tussen 14 & 18u): +32 (0)11 56 23 73

Locatie

Noodasiel Lommel

Vlasstraat 42

3920 Lommel

België

Onze dieren worden ook buiten België geplaatst!!!!

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 28-01-2011 07:00

Figa

Afbeelding

vrouwelijk - 3 jaar oud.

Figa is een leuk middenslag teefje met een mooie beige (blond) kleur.
Ze heeft weinig tot niets geleerd. Dus in feite neemt u een volwassen pup in huis en zult u veel geduld en tijd aan haar moeten besteden.

Of het een echte huishond zal worden, is niet gekend.

Maar u moet zeker niet op een appartement wonen. Wel is een goed omheinde tuin waar hij lekker los kan rondrennen zeer praktisch!
Verder is het een leuke, gezellige, druk blaffend meiske die niet weet wat haar nu allemaal overkomt.

Figa is gechipt, geënt, ontwormd en ontvlooid.

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 28-01-2011 07:01

Pippin

Afbeelding

Geplaatst

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 28-01-2011 07:01

Rocky (SENIOR)

Afbeelding

Geplaatst

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 28-01-2011 07:02

Flupke

Afbeelding

Flupke, een grappig klein hondje van 7,5 jaar. Kromme pootjes omdat zijn voorouders een maltezer zijn? jackrussel? Een van zijn voorvaders/moeder kan ook nog een yorkje zijn. In ieder geval er zit van alles doorelkaar.

Het is een hondje dat gek is op kinderen, aandacht en knuffelen. Dus zoekt u een leuk hondje voor in uw gezin? Kom dan eens kijken naar "ons" Flupke.

Flupke is niet zo gek op andere hondjes. Het is een druk hondje, wel zindelijk en bang voor onweer.

Ziet u dit allemaal wel zitten en wilt u dit gezellig beestje in uw huis? Kom dan maar snel naar lommel en geef dit beesie een fijne thuis waar hij op wacht. En iedere dag is er 1 te veel.

Flupke is gechipt, geënt, ontwormd en ontvlooid.

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 28-01-2011 07:02

Joey

Afbeelding

Geplaatst

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 28-01-2011 07:03

Roef

Afbeelding

Roef is helaas overleden....

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 28-01-2011 07:03

Gina

Afbeelding

Ik ben Gina en waan mij als een echte prinses.
Ik word graag geknuffeld, ik heb graag héél véél aandacht, ik wandel héél graag... Maar ik hou er niet van om mij vuil te maken, dus in het water rollenbollen vind ik maar niks. Wel om mij te wassen, maar niet om in te spelen...

Op andere honden heb ik het ook niet zo begrepen, ik begrijp niet waarom ze allemaal per sé aan mij willen snuffelen, de énige manier om dat duidelijk te maken is af en toe eens goed grommelen!

Ik kan het ook niet verdragen dat ze aan mijn eten zitten... dat is van mij... en zoals een echte prinses betaamt, wil ik het liefst alleen van mijn koningsmaal genieten.

In het begin ben ik een beetje bang, maar eens je me kent ben ik wel een schatje! Ik spring spontaan op jouw schoot en geniet van de rust, de knuffeltjes, de aandacht, enzoverder. Ik ben een rustig hondje maar ben wel wat bang voor de grote wereld...

Ben jij diegene die mij extra in de watten wil leggen? Heb jij mijn gouden prinsessentroon? Dan zijn wij de perfecte match!

Momenteel verblijf ik nog bij Unco Jerry in Lommel maar hopelijk ben ik snel bij jou!

Ondertussen ben ik naar de kapper geweest en voel me nu nog meer een prinses!

Een lieve knuffel,

Gina

Gina is gechipt, ingeënt, ontwormd en ontvlooid.
[ WE PLAATSEN GINA NIET BIJ MENSEN MET KINDEREN ONDER DE 12 JAAR EN BIJ ANDERE HONDEN, OMDAT ZE NOG WEL EENS ONVOORSPELBAAR DURFT REAGEREN. Gina moet een baasje hebben die haar kan domineren. ]

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 28-01-2011 07:03

Chanelle

Afbeelding

Dit is Chanelle! Deze jongedame is gevonden in Hechtel, zonder chip. We hebben gezocht naar haar baasje maar niemand is haar komen halen. Nu is ze dus voor adoptie beschikbaar.

Chanelle is een kruising van een stafford en een labrador (denken we). We weten niet hoe oud ze is, maar ze is nog heel vlijtig en wandelt heel graag. We denken rond de 7 jaar oud.

Chanelle is een heel sociale hond. Ze zal iedereen een goededag zeggen!

Af en toe durft ze ook wel eens blaffen, maar het is geen lawaai maker.

We weten nog niet of ze ook met andere dieren overweg kan.

Ben jij op zoek naar zo'n superhond zoals Chanelle? Kom dan snel eens langs bij Unco Jerry en wie weet zijn jullie het perfecte koppel.

Chanelle is gechipt, geënt, ontwormd en ontvlooid.

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 28-01-2011 07:04

Shasta

Afbeelding

Geplaatst

Plaats reactie