Noodasiel Lommel België

Hier komen dieren te staan die op zoek zijn naar een nieuw baasje

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 28-01-2011 07:10

Indy (senior)

Afbeelding

Geplaatst

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 28-01-2011 07:10

Rocky

Afbeelding

Geplaatst

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 28-01-2011 07:10

Pepper (pup)

Afbeelding

Geplaatst

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 28-01-2011 07:11

Sam

Afbeelding

Geplaatst

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 28-01-2011 07:11

Lady (senior)

Afbeelding

Geplaatst

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 28-01-2011 07:12

Chillie

Afbeelding

Geplaatst

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 28-08-2011 10:14

Arbo

Afbeelding

Ik ben Arbo. Ik ben een lief klein staffordje die via mijn neus op ontdekkingstocht ging op de Lommelse wegen. Ik ben al wat ouder, maar daarom niet minder nieuwsgierig hoor! Er is nu eenmaal veel te bespeuren in de wereld. Daarom ga ik ook graag wandelen. En in mijn enthousiasme durf ik soms wel eens lekker te trekken aan mijn riem.
Ik ben ook een speciaal hondje, zeggen ze. Dat komt omdat mijn kopje een beetje scheef trekt. De x-factor noemen ze dat he, daar vallen de teefjes voor ;-)

Omdat mijn baasje mij niet meer is komen halen, moet ik nu op zoek gaan naar een nieuwe familie. Ik gedraag mij in het asiel wel hoor, want dan komen ze veel over mijn bolleke aaien. En dan krijg ik veel lekkers. Want zo van die lekkere beentjes...hmm... Daar ben ik verzot op!

Nou, wie wil er mij mee naar huis nemen? Ik zal me gedragen hoor! Maar dan moet je me wel regelmatig uitlaten he, zodat ik de rondvliegende geurprikkels wat beter kan onderzoeken!
Als je interesse in mij hebt, geef dan het asiel eens een seintje en dan zien we hopelijk elkaar!! Ik wacht al op jou hoor...

Arbo is gechipt, ingeënt, ontwormd en ontvlooid.
Doordat Arbo een stafford is, wordt hij niet geplaatst in een gezin met kleine kinderen of met andere honden.
Voordat Arbo geplaatst wordt, wordt hij nog gecastreerd.



CONTACTEER ONS!!
• Voor meer informatie over de hond (uiterlijk, gedrag, karakter, verleden...):
noodasielnoordlimburg@gmail.com of +32 (0)11 56 23 73 (tussen 14u & 18u)

• Voor informatie of interesse in het worden van een gastgezin voor een oudere hond (>7 jaar):
vicky.dierenopvanggezin@hotmail.be

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 28-08-2011 10:15

Bandit

Afbeelding

Geplaatst

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 28-08-2011 10:16

Bo

Afbeelding

Bo is een blonde retriever die is afgestaan omdat zijn baasje niet goed meer voor hem kon zorgen.
Nu is hij op zoek naar een nieuwe thuis!

Bo is nog wat bang... Hij heeft een beetje schrik van alle vreemde mensen die nu rond hem lopen. Allemaal die rare geuren... Al die hondjes... Het is veel om in 1 keer te verwerken, vindt hij...
Maar langzaam aan en met de staart tussen de poten komt hij wel naar je toe. Hij is niet asociaal maar wilt gewoon niet te veel risico's nemen.

Maar eens je ermee gaat wandelen, blijft alle schrik achterwege! Wandelen vindt hij geweldig! Hij gaat ook overal snuffelen... Alles moet hij geroken hebben! Misschien denkt hij dat hij een beagle is.

Eens hij je leert kennen, bloeit hij open en kan je hem gemakkelijk aaien. Hij kruipt zelfs op je schoot als je bij hem zit. Jaja een lieverd, dat is hij wel!

In de auto is hij niet op zijn gemak, daar is hij wat wilder. Dat moet hij nog een beetje leren.

Het vorige baasje zei dat hij niet met honden overweg kan. Maar op het eerste zicht, wanneer hij langs de hondenrennen wandelt, lijkt hij heel geïnteresseerd en vrolijk. Dus misschien heeft hij zijn voorkeuren. :-)

Bij zijn vorige baas mocht hij binnen en buiten leven. Grotere mensen is hij gewend, van kinderen heeft hij een beetje bang.
Bo is zindelijk. Hij kan enkele uren alleen zijn, maar liefst geen hele dag. Het beestje is al wat ouder en heeft graag wat gezelschap om zich heen.

Wie kan ons Boke in huis opnemen? Hij zoekt een lief baasje die heel goed voor hem zal zorgen! Wat zijn de vereisten? Heel veel liefde, veel wandelingen, een lekker mandje, een geweldig goed bot en lekker eten :-) Kom snel langs!

Bo is gechipt, ingeënt, ontwormd en ontvlooid!



CONTACTEER ONS!!
• Voor meer informatie over de hond (uiterlijk, gedrag, karakter, verleden...):
noodasielnoordlimburg@gmail.com of +32 (0)11 56 23 73 (tussen 14u & 18u)

• Voor informatie of interesse in het worden van een gastgezin voor een oudere hond (>7 jaar):
vicky.dierenopvanggezin@hotmail.be

Vicky
kletst al aardig mee
Berichten: 211
Lid geworden op: 28-01-2011 05:59

Bericht door Vicky » 28-08-2011 10:18

Boris

Afbeelding

Boris, vroeger gekend als Cheetos, is terug in ons asiel! Ook deze keer had zijn tandjes op een niet lieve manier gebruikt...De baasjes waren verwittigd... maar het heeft niet mogen baten... dus werd hij terug gebracht.

Boris heeft echt een heel consequent baasje nodig dat hem goed kan heropvoeden, want Boris kent momenteel maar 1 manier om echt zijn zinnetje door te drijven...
Bij ons in het asiel komt hij over als een heel sociaal en lief hondje. Misschien omdat er telkens opnieuw andere mensen in zijn leven verschijnen die hem vertellen wat mag en wat niet mag. Toch moet hij hiermee leren omgaan.

Verder is Boris zindelijk. Hij heeft geen problemen met autorijden en is niet bang van onweer.
Ook heeft hij geen intenties om weg te lopen of om te ontsnappen.
Hij kent enkele basisbevelen. Als hij binnen zit, waakt hij ook.

Boris moet nog veel dingen leren. Hij moet zeker minder dominant worden ten opzichte van andere honden, maar vooral ten opzichte van de mensen. Ook heeft hij soms last van baknijd en dit gedrag moet zeker verdwijnen. Dit is allemaal af te leren, maar daar kruipt veel tijd in. En zo'n baasje zoeken wij voor Boris: iemand die helemaal verliefd is op deze kleine 'pup' en hem alle tijd kan gunnen om dat foutieve gedag af te leren en deze om te zetten in positief gedrag! En dat is echt haalbaar, maar het is iets waar het baasje volledig moet voor gaan. Want Boris is het zeker en vast waard!!!

Boris is gecastreerd, gechipt, ingeënt, ontwormd en ontvlooid.
Omwille van zijn bijtgedrag, wordt Boris niet geplaatst bij jonge kinderen.


CONTACTEER ONS!!
• Voor meer informatie over de hond (uiterlijk, gedrag, karakter, verleden...):
noodasielnoordlimburg@gmail.com of +32 (0)11 56 23 73 (tussen 14u & 18u)

• Voor informatie of interesse in het worden van een gastgezin voor een oudere hond (>7 jaar):
vicky.dierenopvanggezin@hotmail.be

Plaats reactie