Datingsite dumpt 30.000 lelijkerds

hier kunt u nieuws plaatsen wat er in de wereld gebeurt,en graag met ons wilt bespreken

Plaats reactie
cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Datingsite dumpt 30.000 lelijkerds

Bericht door cindy0407 » 20-06-2011 16:21

AMSTERDAM - Beautifulpeople.com, een datingsite die claimt exclusief mooie mensen toe te laten, heeft 30.000 leden geblokkeerd omdat ze te lelijk zijn.
Door een computervirus kon de software van de site mooie en lelijke kandidaten niet meer uit elkaar halen. Greg Hodge, directeur van de site, werd achterdochtig toen er plots wel heel veel nieuwe leden waren bijkwmaen in zes weken tijd. Hij vermoedt dat het virus werd verspreid door een ontevreden ex-werknemer.

Shrekvirus

De software wordt treffend het 'Shrekvirus' genoemd, naar de groene oger uit de gelijknamige animatiefilm. Volgens Hodge moet de site trouw blijven aan haar grondprincipe om enkel mooie mensen toe te laten. ''Dat is waar onze leden voor betalen'', aldus de directeur tegenover The Guardian. "."

Hulplijn

De verwijderde leden zijn nu zo kwaad dat er een hulplijn is opgezet waar de ex-leden terecht kunnen om te leren omgaan met de afwijzing. De hele operatie kost de site ongeveer 70.000 euro, maar de woordvoerder maakt zich sterk dat er geen lelijkaards zullen overblijven. (sam)


Afbeelding

Hanneke
Site Admin
Berichten: 992
Lid geworden op: 20-01-2011 11:50

Bericht door Hanneke » 21-06-2011 10:07

:lol: :lol: ik zou me nooit op zoiets registreren, ben ik daar te lelijk voor? :oops:
Afbeelding

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 21-06-2011 12:34

ik zou mij ook nooit voor zoiets registreren haha ten eerste ik ben geen barbie,en zouden ze me wel knap genoeg vinden dan nog niet..vind het zo achterhaald om alleen met iemand uit te gaan omdat hij er goed uit zou zien..belachelijk..
ik vind de ogen en persoonlijkheid veel belangrijker..kzou niet willen dat ik een vriend kreeg die langer voor de spiegel staat dan mij :-P

Plaats reactie