Mama heeft een slippertje gemaakt

hier kunt u nieuws plaatsen wat er in de wereld gebeurt,en graag met ons wilt bespreken

Plaats reactie
cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Mama heeft een slippertje gemaakt

Bericht door cindy0407 » 08-06-2011 17:12

AMSTERDAM - Zijn moeders wel zo braaf? Welnee, maar liefst één op de vijf vrouwen zegt in haar huidige relatie weleens vreemd te zijn gegaan.


Dit blijkt uit onderzoek van MAMA Magazine onder 400 Nederlandse vrouwen tussen de 23 en 45 jaar. 18 procent van de vrouwen geeft toe weleens een slippertje te hebben gemaakt. Bij 40 procent ging het om een eenmalig iets, 30 procent deed het twee keer en bij de overige 30 procent gebeurde het zelfs meer dan vier keer.

Bekend

Meestal was de minnaar een bekend iemand: een vriend (38%) of collega (33%). Bijna de helft (48%) vond de seks met de ander ook beter dan met de eigen partner. 75 procent van de mama’s had geen spijt van het slippertje en bij 69 procent is de affaire zelfs nooit uitgekomen.

In bed

In de eigen relatie zijn Nederlandse vrouwen behoorlijk ‘gewoontjes’. 85 procent geeft aan meestal seks in bed te hebben, 5 procent op de bank en 1 procent onder de douche.

Verder opmerkelijke cijfers uit het onderzoek:

• 75 procent kwalificeert haar liefdesleven als huis-tuin-en-keukenseks
• 70 procent van de moeders houden de seks stil, om te kunnen horen of de kinderen binnen komen
• 35 procent heeft twee keer per week seks
• 10 procent van de vrouwen zegt tijdens de seks aan iemand anders te denken
• 8 procent heeft zelden seks
• 9 procent vindt seks leuk voor als het regent
• 7 procent denkt tijdens de seks aan de was die opgehangen moet worden

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

!!

Bericht door cindy0407 » 08-06-2011 17:19

foei foei foei toch!

nu moet ik zeggen dat ze op het schoolplein ook met mijn vriend lopen te flirten en ik ben echt niet jaloers aangelegd..vind t zelfs een compliment als er naar hem gekeken word maar deze dame in kwestie kon ik beter een kwijlbakje onder haar mond houden..
ze wist niet dat het mijn vriend was..dus hield ik haar van een afstandje in de gaten want mijn vriend had gezegt dat ik eens op moest letten 8-)
moet je voorstellen he mijn vriend gaat om zijn kinderen op het schoolplein en die vrouw loopt langs hem kijkt naar zijn billen! plus ze stond bij het schoolplein van de kleintjes en zij had al een ouder kindje..ze had daar totaal niks te zoeken..
toen heb ik er wat van gezegt een paar dagen later..toen stopte het pas..
ze was gewoon aan t wachten tot mijn vriend iets tegen haar zou zeggen en ze zou zo met hem meegegaan zijn.
zulke slettebakken lopen er dus rond....zelfs op het schoolplein van je kids..


so dat wou ik ff kwijt :grin:

jennie
topper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-01-2011 22:14

Bericht door jennie » 08-06-2011 18:00

Ha, ha!! Sorry hoor, maar moet wel lachn met jouw verhaal! :lol:
Afbeelding

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 08-06-2011 18:20

:mrgreen: ja ben even boos geweest maar nu kan ik er ook wel omlachen..
ik denk dat ze het niet verwacht had dat haar geflirt door mijn vriend verraden werd :mrgreen:
en hij is zo eerlijk om het te vertellen tegen mij..
er lopen smerige vrouwen rond hoor jennie..en de dame waar ik het over heb woont ook gewoon samen..het is niet dat zij vrijgezel is..

owja dat vergeet ik erbij te vertellen voordat ik haar ermee confronteerde,eerst wist ze nog niet dat emir en ik samen waren.. toen gingen we SAMEN naar een rommelmarktje op de school van de kinderen..toen zag ze ons dus samen en ze was zo naar mij aan het kijken dan weer naar emir en de kinderen..
toen dacht ik oke nu weet ze dus dat hij niet vrijgezel is maar dat we een gezinnetje zijn..nu zal het wel klaar zijn dacht ik........
dus niet he! ze bleef maar rond hem heen draaien als hij de kinderen ging ophalen...toen werd ik wel kwaad..nu dacht ik nu weet je dat hij een relatie heeft en blijf je het proberen..gewoon smerig..

fortuna
topper
Berichten: 264
Lid geworden op: 26-01-2011 17:47

Bericht door fortuna » 08-06-2011 19:20

ja,mijn vriend trekt ook veel bekijks van die sloeries,en ik kan daar erg slecht tegen 8-) andersom ben ik blijkbaar ook een opvallend type,en daar kan hij dan weer niet zo goed tegen,en hij zegt er dan ook meteen iets van.
meestal met een grapje,en gelukkig kijkt hij niet naar andere vrouwen.ik trouwens ook niet naar mannen,want het was me nooit opgevallen dat ik bekijks had,pas toen hij het zei.
Afbeelding

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 08-06-2011 19:24

ow mijn vriend mag wel kijken hoor naar andere vrouwen dat vind ik niet erg..ik kijk zelf ook haha..ja vrouwen kunnen heel mooi zijn toch..
maar openlijk lopen flirten in mijn bijzijn dat mag hij weer niet maar dat doet hij ook niet hoor dat vind ik niet respectvol naar mij..en ik kijk eigelijk nooit naar een andere man..er is maar zeldennnn een man waar ik mij hoofd nog eens voor om zou draaien :lol:

Plaats reactie