Wanneer ben je te oud voor seks?

hier kunt u nieuws plaatsen wat er in de wereld gebeurt,en graag met ons wilt bespreken

Plaats reactie
cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Wanneer ben je te oud voor seks?

Bericht door cindy0407 » 07-06-2011 14:14

AMSTERDAM - Voor vijftigplussers is het hebben van een gezond seksleven niet altijd even vanzelfsprekend. Zo heeft maar liefst 17 procent van deze leeftijdsgroep met een partner nooit meer seks met hem of haar.


Omroep Max onderzocht het seksleven van zo'n 1100 vijftigplussers.

54 procent van de vijftigplussers (met of zonder partner ) heeft nooit of zelden seks met een ander. Het merendeel (70%) accepteert dat het minder hebben van seks bij het ouder worden hoort. Degenen die wel nog seksueel actief zijn, geven niet een heel hoog cijfer aan hun seksleven: gemiddeld een 6,7.

Wat is een goed seksleven?

Voorwaarden voor een goed seksleven zijn:

dat je van elkaar houdt, de liefde tussen de partners,
een goede gezondheid, een goede conditie,
dat je elkaar aantrekkelijk vindt, de aantrekkelijkheid van de partners,
de kwaliteit van de seks zelf, variatie in seks,
geen grote (financiële) zorgen, een onbezorgd leven.
Vreemdgaan

Dat het allemaal wat minder actief wordt, wordt dan wel door de meeste respondenten geaccepteerd, toch vindt 84 procent dat er pas sprake is van een echt volwaardige relatie als je met je partner vrij en onbelemmerd over seks kan praten. 51 procent vindt een goede seksuele relatie met de partner een onontbeerlijke voorwaarde voor een volwaardige relatie. Als iemand (veel) vaker wil vrijen dan zijn/haar partner, dan vindt een klein deel (11%) dat deze zijn/haar behoefte buiten de eigen relatie mag vervullen.


Afbeelding

fortuna
topper
Berichten: 264
Lid geworden op: 26-01-2011 17:47

Bericht door fortuna » 07-06-2011 16:42

hahaha,nou,mijn vriend is 53,en 2 of 3x per dag is geen uitzondering.variatie genoeg,dus dat zit ook goed 8-) en hij heeft een prachtig gespierd lichaam,waar menig twintiger jaloers op is.
ik ben met mijn kontje in de boter gevallen :lol:
Afbeelding

Hanneke
Site Admin
Berichten: 992
Lid geworden op: 20-01-2011 11:50

Bericht door Hanneke » 07-06-2011 17:00

:lol: :lol: hier ook geen last ervan, maar we zijn nog lekker jong he!
26 en 24 :wink:
Afbeelding

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 07-06-2011 18:15

fortuna schreef:hahaha,nou,mijn vriend is 53,en 2 of 3x per dag is geen uitzondering.variatie genoeg,dus dat zit ook goed 8-) en hij heeft een prachtig gespierd lichaam,waar menig twintiger jaloers op is.
ik ben met mijn kontje in de boter gevallen :lol:
haha karin jajaja dat is altijd in het begin met een nieuwe liefde.. 8-)

Plaats reactie