De konijnen: Eddy, mr snugles, Elvis en Power

Hier kun je jouw dier(en) even voorstellen

Plaats reactie
Hanneke
Site Admin
Berichten: 992
Lid geworden op: 20-01-2011 11:50

De konijnen: Eddy, mr snugles, Elvis en Power

Bericht door Hanneke » 09-02-2011 22:22

Afbeelding

Mr snugles
Kleur: bruin
Geslacht: vrouwelijk
geboortedatum: eind februari 2009
Dit lieve konijntje kreeg ik met mijn verjaardag, het was veel te vroeg bij de moeder weggehaald en was nog maar 4 weken oud. Op dat moment had Elvis jonge konijntjes en hebben we haar bij Elvis gezet, die haar accepteerde en zo heeft ze nog 4 weken bij deze moeder mogen zitten. Daarna mocht ze in de ren bij de andere konijnen. En in het begin was het wel even vechten, maar dat was zo over.

Eddy
Gesclacht: mannelijk gecastreerd
Kleur: zwart/wit
Geboortedatum: waarschijnlijk Februari 2009
Eddy is erg groot! Eddy was aan komen lopen bij kennisen ze konden hem niet houden en zo is hij bij ons terecht gekomen. Eddy vind het niet zo fijn om gepakt te worden. Maar heb je hem vast dan is hij rustig

Afbeelding

Elvis
Kleur: grijs/wit
Geslacht: vrouwelijk
Geboortedatum: onbekend
Erg lief vrouwtje, was zwanger toen ze bij ons kwam. Haar kleintjes hebben we weggegeven.

Komt uit konijnenopvang sprang capelle

Geslacht: vrouwelijk
Kleur: zwart/wit
Geboortedatum: 2000
Dit is een erg lief vrouwtje, haar maatje is op een leeftijd van 8 jaar overleden. Nu heeft ze nieuwe maatjes. Ze mist een aantal teentjes en aan 1 kant een stukje oor, Toen ze een half jaar was is ze in de konijnenopvang terecht gekomen en daar heb ik haar opgehaald. Deze dame op leeftijd ziet er nog erg goed uit.
Inmiddels is ze aan allebei haar oogjes blind, en net genezen van e. culicuni
Afbeelding

Plaats reactie