ergenis bij je huisdieren

hier kun je een poll plaatsen of een discussie voeren

Plaats reactie
cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

ergenis bij je huisdieren

Bericht door cindy0407 » 23-02-2011 18:22

we zijn natuurlijk dol op onze huisdieren :grin: maar gebeuren er ook welleens dingen wat je huisdier doet waar je je aan stoort/ergert?

fortuna
topper
Berichten: 264
Lid geworden op: 26-01-2011 17:47

Bericht door fortuna » 23-02-2011 21:11

zelfs de keer dat ze met de deksel van de vuilnisbak om haar nek stond kon ik hard lachen.ook toen ze boven op de eettafel de kattenbrokken op stond te eten,'s morgens naar zolder liep en bij mijn dochter op bed ging liggen,de keren dat ze de inhoud van de vuilnisbak over de keuken uitspreidde,mijn boter van het aanrecht plukte,openmaakte,en leeglebberde.
maar dat ze me zo nodig een tongzoen moest geven vanmiddag,terwijl haar bek groen zag van de eendenstront(net als haar kop,want ze had ook nog ff lekker liggen rollen),nee,dat ging me net te ver :lol:
Afbeelding

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 23-02-2011 21:48

fortuna schreef:zelfs de keer dat ze met de deksel van de vuilnisbak om haar nek stond kon ik hard lachen.ook toen ze boven op de eettafel de kattenbrokken op stond te eten,'s morgens naar zolder liep en bij mijn dochter op bed ging liggen,de keren dat ze de inhoud van de vuilnisbak over de keuken uitspreidde,mijn boter van het aanrecht plukte,openmaakte,en leeglebberde.
maar dat ze me zo nodig een tongzoen moest geven vanmiddag,terwijl haar bek groen zag van de eendenstront(net als haar kop,want ze had ook nog ff lekker liggen rollen),nee,dat ging me net te ver :lol:
eehh getsie ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen.. :-P
dus die fortuna kan er ook wat van :lol:

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 23-02-2011 22:07

ik heb ook dingen die mij storen,zo vind onze poes het leuk om met haar nagels langs de muur te gaan waar net het nieuwe behang op zit,
als bailey drinkt loopt ze al drinkend weg van haar bak waardoor heel de vloer nat is met kwijl en water,waar de kinderen dan weer doorheen lopen en elke keer hun sokken nat zijn en nieuwe aan moeten doen.
bailey eet als ze de kans krijgt nog steeds haar eigen poep op :x
ze laat vieze stinkende scheten :-P
en ook het haarverlies van bailey vind ik ook wel erg..het is echt veel..een zwarte broek aandoen kan hier niet..ik stofzuig en dweil mezelf verloren..

maar voor de rest :hr: :hr: :hr: :hr: :fl:

Plaats reactie