heb een nieuwtje te vertellennnnnnn

Hier kun je alles vertellen, onzin ,serieus, grappig droevig het maakt niet uit

Plaats reactie
fortuna
topper
Berichten: 264
Lid geworden op: 26-01-2011 17:47

Bericht door fortuna » 30-12-2011 08:46

ik zou vanmorgen naar de dokter gaan, voor bevestiging, want hij gelooft het niet. helaas heb ik vanmorgen vroeg een miskraam gehad, en zal er dus weer niet verder gekeken worden, want volgens het ziekenhuis kan ik gewoon niet zwanger worden, ook al zeggen 3 testen dat ik het wel was, en voelde ik het ook heel duidelijk.
het ergste vind ik dat nog voor de baby zelf, want hij wordt ontkend, en ik kan niet bewijzen dat hij er is geweest.
Afbeelding

jennie
topper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-01-2011 22:14

Bericht door jennie » 30-12-2011 12:22

Sterkte..
Afbeelding

daantje
kletst al aardig mee
Berichten: 160
Lid geworden op: 04-02-2011 18:24

Bericht door daantje » 30-12-2011 14:06

sterkte Fortuna!
Afbeelding


In het leven zijn er momenten dat je iemand heel erg mist , die iemand zou je uit je dromen willen laten op staan om vervolgens stevig vast te kunnen houden!

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 31-12-2011 15:50

hoi hoi meiden

ben inderdaad al bevallen van een gezond babymeisje! :vl:
heb een bevallingsverhaal geschreven zal hem ook hier plaatsen..
twas een zware bevalling en heb echt afgezien!..het was zwaarder dan mijn vorige bevallingen terwijl ik over mijn oudste 20 uur heb gedaan kan je nagaan..
eigelijk zou mijn huisarts de bevalling doen,maar omdat het weekend was kreeg ik een verloskundige die ik helemaal niet kende en ook nog eens niet naar me wou luisteren..het was echt een vreselijk mens,erg jammer..

bevallingsverhaal

zondag 18 december nog niks aan de hand..op tijd naar bed gegaan want zou maandagochtend gestript worden..zag er een beetje tegenop omdat het veel pijn zou kunnen doen maar goed ik wou graag bevallen liever vandaag dan morgen..

zondagnacht om 1uur werd ik wakker met lichte krampen..ik dacht het is weer vals alarm,ze kwamen wel geregeld om de 5minuten maar ik dacht dit hoort toch meer pijn te doen?.

na een uur liet ik mijn vriend maar bellen naar de huisartsenpost want was er toch niet gerust op misschien was het inderdaad al begonnen?..ik mocht gelijk komen want dit is toch mijn derde kindje en dat kon weleens heel snel gaan..

kinderen hadden we naar hun tante gebracht dus kon in alle rust gaan bevallen..

dacht nog hoop maar dat ik wat ontsluiting heb anders heb ik de kinderen voor niks uit hun bed gehaald..

was er nog steeds niet zeker van dat dit het echte begin van de bevalling was omdat de krampen niet zoveel pijn deden..

bij het ziekenhuis aangekomen bleek ik 1 tot 2 cm onsluiting te hebben en dan had ik al anderhalf uur krampen hmm hoopte dat ik misschien al verder zou zijn maar dat was niet zo..

mocht gelijk blijven in de kraamsuite erg chique dat wel..nam gelijk een warme douche..en ja hoor daarna begonnen de pijnlijke krampen..ze werden steeds heviger dat ik had gevraagd om pijnstilling..ook omdat ik om 3uur nog steeds maar 3 tot 4cm ontsluiting had,en had verschrikkelijke rugweeen..de ontsluiting ging veel langzamer dan bij mijn tweede dochtertje ik dacht hoe kan dit nou? de derde moet toch veel sneller komen..

van mijn tweede ben ik namelijk in 3en half uur bevallen..over mijn derde dochter heb ik 7 uur gedaan..de pijnstilling was een spuitje in mijn bil wat morfineachtige spul..het zou 5 tot 6 uur moeten werken ik dacht oww daar kom ik dan de bevalling wel mee door..toen ik hem kreeg dacht ik ook gelijk ow wat heerlijk! zo kan ik nog wel 10x bevallen..

helaas duurde de werking van de spuit maar ongeveer 2 uurtjes..de weeen waren er toch te sterk voor..toen hij was uitgewerkt had ik nog maar 7cm onsluiting en ging echt kapot van de pijn..ik was persweeen aan het wegpuffen en mocht niet persen van de vk..ze wou mijn vliezen ook nog niet breken met 7cm onsluiting! ze zei nog ff wachten ik dacht WTF!!! het was echt verschrikkelijk!

bij allebei mijn vorige zwangerschappen waren mijn vliezen ook gebroken want die breken bij mij niet uit zichzelf ofzo? die waren op tijd gebroken toen en dat heeft een reden je bevalling vordert dan veel sneller..het is niet mensenlijk om iemand persweeen te laten wegpuffen en dat je niet mee mag persen..

maar goed wil het liever vergeten kan er nog boos om worden als ik eraan terugdenk..

ze wou me ook geen knip geven we gaan het eerst zo proberen zei ze..ik voelde dat het niet ging en smeekte om die knip..en toen ben ik dus een stukje uitgescheurd wat deed dat pijn..

eindelijk om 08:15 is ze dan geboren onze Dilay! :) we zijn ontzettend blij met onze derde dochter ze is ontzettend lief en mooi en haar grotere zussen zijn ook heel trots..ze helpen me heel goed met flesjes brengen en geven..

zo kga nu weer ff rusten want ben nog steeds aan het bijkomen :)



Dilay is geboren op maandag 19 december om 08:15

ze woog 3410 en is 48cm lang

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 31-12-2011 16:26

karin jeetje wat een verhaal,wat erg voor jullie sterkte met het verlies van je kindje.. :hg:

daantje
kletst al aardig mee
Berichten: 160
Lid geworden op: 04-02-2011 18:24

Bericht door daantje » 31-12-2011 17:20

Gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje! bby
geniet van de leuke maar ook zware tijd (nachtvoedingen enzo ) tijd
en voor jullie alvast het allerbeste voor in 2012.
Afbeelding


In het leven zijn er momenten dat je iemand heel erg mist , die iemand zou je uit je dromen willen laten op staan om vervolgens stevig vast te kunnen houden!

jennie
topper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-01-2011 22:14

Bericht door jennie » 31-12-2011 20:47

Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochtertje!!
Afbeelding

fortuna
topper
Berichten: 264
Lid geworden op: 26-01-2011 17:47

Bericht door fortuna » 31-12-2011 21:38

gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
Afbeelding

Plaats reactie