Hoe was jouw dag?

Hier kun je alles vertellen, onzin ,serieus, grappig droevig het maakt niet uit

fortuna
topper
Berichten: 264
Lid geworden op: 26-01-2011 17:47

Bericht door fortuna » 11-05-2011 16:28

cindy0407 schreef:dat is raar om te zeggen dat je mag doen wat je wilt maar pas na de scheiding..alsof het over 5 weken minder pijnlijk voor hem zal zijn..dat denk ik niet want eigelijk zijn jullie al gescheiden alleen op papier nog niet..
als hij je nog eens bedreigt moet je gewoon aangifte doen tegen hem karin..hij moet weten dat dit niet zomaar mag en kan..
ze nemen een bedreiging heel serieus hoor karin,hij zal gelijk moeten komen op het bureau..
dat is het probleem.hij heeft een strafblad,en draait door als hij politie ziet.eens moeten ze hem weer loslaten,en dan heb ik het gedaan.
Afbeelding

Hanneke
Site Admin
Berichten: 992
Lid geworden op: 20-01-2011 11:50

Bericht door Hanneke » 11-05-2011 17:43

Dan zou ik daar ook mee uitkijken
Afbeelding

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 11-05-2011 19:00

fortuna schreef:
cindy0407 schreef:dat is raar om te zeggen dat je mag doen wat je wilt maar pas na de scheiding..alsof het over 5 weken minder pijnlijk voor hem zal zijn..dat denk ik niet want eigelijk zijn jullie al gescheiden alleen op papier nog niet..
als hij je nog eens bedreigt moet je gewoon aangifte doen tegen hem karin..hij moet weten dat dit niet zomaar mag en kan..
ze nemen een bedreiging heel serieus hoor karin,hij zal gelijk moeten komen op het bureau..
dat is het probleem.hij heeft een strafblad,en draait door als hij politie ziet.eens moeten ze hem weer loslaten,en dan heb ik het gedaan.
ik zou daar niet bang voor zijn..jij heb dat toch niet gedaan dat doet hij tochzelf..je denkt bij jezelf ja maar zijn werk dan zijn kinderen maar hij mag jou niet bedreigen..
als hij al een strafblad heeft dan krijgt hij waarschijnlijk een voorwaardelijke straf of werkstraf maar daarnaast blijft hij onder toezicht staan voor 1 of 2 jaar en hij moet verplicht naar agressietherapie in een groep of individueel dat is ook een jaar lang..
hij krijgt dan zelf ook hulp..verplicht natuurlijk want vrijwillig willen ze dat meestal niet..maar ze leren er echt van..
dus mocht het uit de hand lopen dan zou ik dat echt doen karin..je hoeft toch niet bang te zijn in het leven en zeker niet voor een man.

fortuna
topper
Berichten: 264
Lid geworden op: 26-01-2011 17:47

Bericht door fortuna » 11-05-2011 19:40

hij maakte me zondag heel duidelijk dat als hij opgeladen werd door mij,hij me kapot zou schieten.
mijn vriend zou hem met liefde en plezier uit de weg ruimen,maar dat is niet de manier.als mijn ex me echt wat doet,worden zijn problemen groter dan de mijne.
ik heb vanmiddag mijn hoofd gestoten tegen de kast,en het is wat dik en blauw.mijn vriend gelooft niet eens dat mijn ex dat niet heeft gedaan.de situatie is zo gespannen op het moment.mijn vriend is 's nachts stiekum bij me,en ik mis hem gigantisch overdag,mijn telefoonrekening loopt tegen de 200 euro.
het is gewoon nog even moeilijk,maar het komt wel weer goed(hoop ik)
Afbeelding

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 11-05-2011 19:48

hoop voor jullie dat het snel weer rustig word.. :hg:

Hanneke
Site Admin
Berichten: 992
Lid geworden op: 20-01-2011 11:50

Bericht door Hanneke » 18-05-2011 19:33

Lekker rustig.
Vanmorgen eerst een boomertje in puppylook geknipt, smiddags een kruising tibetaan uitgeborsteld en daarna de salon schoongemaakt, nu blinkt het weer :grin: (even)
Afbeelding

jennie
topper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-01-2011 22:14

Bericht door jennie » 18-05-2011 21:57

Hier ook weer gewerkt, weer 3 monstertjes kort gewiekt.
Daarna op de bank geploft en er eigenlijk niet meer afgekomen, alleen voor een douche te nemen en om naar de wc te gaan.
Afbeelding

jennie
topper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-01-2011 22:14

Bericht door jennie » 20-10-2011 17:32

Vanmorgen ons Tatum naar de creche gebracht en natuurlijk later weer opgehaald. Ondertussen een pupje van 16 weken een sopbeurtje gegeven.
Vanmiddag zakte mijn gezondheid wat in, dus even geslapen op de bank. Net een pijnstiller gehad en die werkt gelukkig. Voel me al weer wat aan de betere hand!
Afbeelding

Plaats reactie