ben zoooooo geschrokken en uhm nat......

Hier kun je al je verhaaltjes kwijt over jouw dier(en)

Plaats reactie
cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

ben zoooooo geschrokken en uhm nat......

Bericht door cindy0407 » 23-03-2011 16:36

twas me een middagje wel zeg..bailey kan zwemmen..1e x dat ik het zag! wat was ik blij he :grin: ik mijn vriend gebelt aan de waterkant''bailey gaat achter het stokje aan in het water''
alleen die blijdschap was van korte duur...gooide het stokje iets tever :cry: en er stond best een stroming buiten het strandje..bailey zwom de verkeerde kant op :???: ow mijn god hoor ikke roepen ze kwam niet en zwom steeds verder de verkeerde kant op..dan maar met kleren en al het water in :cry: tot over mijn knieeen! er ging vanalles door me hoofd had mijn telefoon nog in mijn handen omdat ik zo trots aan het vertellen was tegen mijn vriend dat bailey kon zwemmen..ik dacht als ze nu nog verder van me vandaan gaat zwemmen moet ik ook gaan zwemmen :shock: dus tussen het roepen naar bailey en mijn telefoon op het strand gegooid kwam ze eindelijk met veel moeite terug :-o

ben zo trots op haar en toen ze eenmaal uit het water was wou ze weer met de stokken gaan spelen niks aan het handje terwijl ik al met natte broek en soppende schoenen snel terug naar huis wou... :cry:
hoe kon ik zo stom zijn :st:
dat dus nooit meer dacht echt ff dat ik haar kwijt was...

jennie
topper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-01-2011 22:14

Bericht door jennie » 23-03-2011 21:17

Gelukkig is het goed afgelopen!
Afbeelding

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 24-03-2011 09:27

gelukkig wel ja..als je dier in gevaar is of je denkt dat ze het niet gaat redden dan ga je er gewoon achteraan zonder na te denken..dat weet ik nu wel..ze is ontzettend belangrijk voor ons gezin..
dat doe ik gewoon nooit meer ookal kan ze straks prima zwemmen..straks met de zomer ook en de zee van mij mag ze pootje baden maar echt zwemmen nee dat zou ik niet meer doen..als er straks in de zee een stroming staat ben je ze wel kwijt..

dat hoor je eigelijk nooit dat een hond verdrinkt behalve in de winter als de hond het ijs op gaat..

bailey wou haar stok pakken die miste ze..de stok dreef weg en zij zwom de andere kant op..met de stroming mee weg van mij,ik zag dat ze echt moeite had haar hoofd boven water te houden hoorde haar zwaar ademen..heel eng heb er nog de bibbers van... :cry:
zij heeft trouwens nergens last van hoor helemaal niks aan t handje..

Hanneke
Site Admin
Berichten: 992
Lid geworden op: 20-01-2011 11:50

Bericht door Hanneke » 24-03-2011 19:35

Jeetje Cindy jij zou wel geschrokken zijn!!
Inderdaad je zou alles doen om je dier te redden als er iets mis gaat!
Ik zou hetzelfde doen!!

Gelukkig een goede afloop! :-)
Afbeelding

Plaats reactie