klein hondje ontmoet catzilla

Hier kun je al je verhaaltjes kwijt over jouw dier(en)

Plaats reactie
fortuna
topper
Berichten: 264
Lid geworden op: 26-01-2011 17:47

klein hondje ontmoet catzilla

Bericht door fortuna » 26-01-2011 17:48

ik liep gisteravond met fortuna haar laatste rondje,en zoals gewoonlijk liep whoopy mee.whoopy is een grote kater,met het figuur van een bodybuilder(de droom van elke da).
toen ik hierachter in de brandgang liep,stond er ineens een klein wit boomertje voor mijn neus,met een man erachter.
het hondje ging flink tekeer tegen fortuna,dus ik liep door,maar whoopy/catzilla bleef midden op het pad zitten.hij is vooral zwart,dus bijna niet te zien in het donker.
ik waarschuwde de man nog:pas op,want mijn kat zit daar.
o,maar ze doet niks,hoor,zei hij nog.maar ik zag whoopy kijken,en dat het hondje HEM iets zou doen,was het laatste waar ik aan dacht.
en ja hoor:KLETS,jankjankjank.
arm hondje,je 1ste kennismaking met catzilla,en die pikt het niet als je zo tekeer gaat tegen fortuna.
Afbeelding

cindy0407
vaste bezoeker
Berichten: 1803
Lid geworden op: 26-01-2011 09:15

Bericht door cindy0407 » 26-01-2011 17:54

ben blij dat fortuna zo,n goed huisje heeft getroffen bij jou en dat het met de andere dierenvriendjes in huis ook goed gaat he :wink:

fortuna
topper
Berichten: 264
Lid geworden op: 26-01-2011 17:47

Bericht door fortuna » 26-01-2011 17:59

cindy0407 schreef:ben blij dat fortuna zo,n goed huisje heeft getroffen bij jou en dat het met de andere dierenvriendjes in huis ook goed gaat he :wink:
en ik ben blij dat ik een mailtje kreeg dat er een nieuw forum is,want ik wist echt niet meer hoe het precies heette :oops:
Afbeelding

Plaats reactie